Ajax tegen Feyenoord, Obama tegen Bush en chocoladepasta tegen pindakaas. Deze confrontaties hebben discussies opgeleverd die soms zelfs tot de dood leidden. Maar dat alles valt in het niet bij de felheid die gepaard gaat bij de discussie omtrent Playstation en Xbox.

Hier trouwens 'n artikel over de hardware van beide consoles.

Duidelijk is dat Mamedia-redactielid Philip Hoogzaad voor de Playstation kiest. Maar waar ligt jouw voorkeur? En waarom?

Tags: mamedia, mediacollege, philip hoogzaad, playstation, xbox

Weergaven: 269

Hierop reageren

Berichten in deze discussie

Gelijk*
Evelien Mulder zei:

Het verschil tussen de Xbox en de Playstation is niet zo groot. Het gaat erom welke games je wilt spelen, want je hebt games exclusief voor de Xbox en games exclusief voor de Playstation.

Nu is het wel zo dat je met de Playstation gratis online kan en voor Xbox moet je nog steeds betalen. Maar dan is het online netwerk van de Xbox  wel beter beveiligd dan dat van de Playstation, die meerdere malen gehackt is.

Zeg nou zelf 35 euro voor een jaar abonnement op Xbox live is nou ook niet onoverkomelijk.

En ja de Wii is ook leuk maar hij past niet erg in dit rijtje thuis.

ik heb zelf een xbox en speel alle spelen hierop matie van me heeft 2 weken terug een ps3 gehaald ik ben echt vaak bij hem maar we hebben al geen spellen die leuk zijn voor die ps3 ik heb binnen 2 weken,

uncharted 3(echt een tof spel!)

god of war 3 (die was echt zwaar kut makelijk spel heb alles gehaald zelf alle challenges)

kilzone 3 (ben ik nu bij de helft online hebben ze ook hersenloos gemaakt ten opzichte van de vorige deel)

er is maar 1 spel waarvoor ik binnenkort iemands ps3 ga lenen en dat is !trommel geroffel!

METAL GEAR SOLID 4: guns of the patriots!

ben een zware metal gear fan en dit is de enige deel die ik niet heb kunnen spelen.

maar ik wou weten welke spel moet ik hebben voor de ps3??

en geen spelen die ook op de xbox zijn want uit onderzoek en mijn ervaring duurt de loading altijd zoveel langer bij de ps3 door die bluray!! (kijk op youtube gta 4 loading comparison heb gta op xbox ps3 en pc helemaal verot gespeeld) :D:D much love (l) frenknificent

Jorick Scheerens zei:

Xbox is voor dikke n00bs die genieten van de geur van andermans poep...

AFTER all mensen hebben hun eigen smaak en die van mij is liever een XB dan PS

Antwoorden op discussie

RSS

© 2013   Gemaakt door EMC.

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden